Ondersteuning

Een nieuwe benadering

 

Elk IT-bedrijf biedt wel een zekere mate van support door te helpen als er problemen zijn met een geleverd systeem. Ook Imprivata is natuurlijk altijd beschikbaar als er technische problemen zijn, maar wij vinden dat support veel méér is dan alleen het oplossen van problemen. Wij zijn een strategische partner: we helpen om best practices toe te passen en bedrijfsvoering te stroomlijnen. Imprivata ziet support als essentieel onderdeel van de totaaloplossing.

 

Ondersteuning op elk niveau

 

Imprivata levert bekroonde oplossingen met zeer deskundige supportservices, zowel reactief als proactief.

  • 24/7 beschikbare informatiebronnen: met één muisklik hebt u toegang tot ons online supportcenter met tools, blogposts, software-updates en meer dan 2.000 artikelen. Onze focus ligt op de optimalisatie van bedrijfsvoering. We breiden het supportcenter steeds verder uit om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn
  • Case management: in ons supportcenter kunt u nieuwe support-vragen openen, updates van onze medewerkers lezen en afgesloten cases bekijken. Doordat de geschiedenis van een support-vraag op te vragen is, is er beter inzicht in trends, potentiële knelpunten en mogelijkheden voor verbetering
  • Oplossen van technische problemen: ons zeer ervaren supportteam lost technische problemen snel op, zodat u weer snel verder kunt.

 

Keuzemogelijkheden

 

Voor klanten die een optimaal rendement willen halen uit hun investeringen in Imprivata-producten, leveren we twee speciale supportprogramma’s in aanvulling op het standaardprogramma: Premium en Premium Plus.

Premium-support: u krijgt een serviceovereenkomst met kortere responstijden en 24/7-support voor noodgevallen, omdat niemand van tevoren weet wanneer er hulp nodig is.

Premium Plus-support: er wordt u een technische accountmanager toegewezen. Deze persoonlijke accountmanager fungeert als een vertrouwd, centraal aanspreekpunt, neemt verantwoordelijkheid voor de implementatie en voert maandelijkse supportactiviteiten en service-evaluaties uit. Bovendien krijgen klanten met een Premium Plus-abonnement een servicetegoed dat ze naar eigen inzicht kunnen besteden.

 

Waarom dit voor u van belang is

 

Support moet ook echt doen wat het belooft: ondersteuning bieden. In onze benadering proberen we uw doelen, behoeften en uitdagingen zo goed mogelijk te begrijpen, zodat wij aangepaste support leveren die daadwerkelijk ondersteunt.

We weten dat elke omgeving uniek is en dat elke workflow specifieke eisen stelt. Daarom levert ons team supportservices op maat voor de specifieke behoeften van een organisatie en haar workflows, zodat alle problemen zo snel mogelijk worden verholpen.