Ondersteuning

Een bekroonde aanpak

De bekroonde klantenservice van Imprivata is ontworpen om onze klanten en partners support van topklasse te bieden. Ons doel is om uw succes met onze producten te verzekeren door het gemakkelijk te maken om bij al onze producten ondersteuning te krijgen.

Ondersteuning op elk niveau

De oplossingen van Imprivata worden ondersteund door een deskundige klantenservice die zowel responsief als proactief is:

  • Resources die altijd beschikbaar zijn: Met één klik heeft u toegang tot ons online ondersteuningscentrum voor tools, communityposts, software-updates en een continu groeiende knowledge base. U kunt in de knowledge base krachtige en eenvoudig te gebruiken zoekacties uitvoeren in de complete productenset en zo een probleem zelf oplossen.
  • Casemanagement: Via ons Support Center kunt u al uw supportcases bij ons beheren. Krijg inzicht in uw ondersteuningsgeschiedenis voor open en gesloten cases. U kunt supportverzoeken indienen, cases bijwerken en de laatste updates van onze support-engineers zien.
  • Oplossingsservices: Ons zeer bekwame team voor technische ondersteuning biedt responsservices die u snel weer op weg helpen.
  • Premium Support is beschikbaar voor omgevingen die altijd aan staan en waar downtime moet worden voorkomen. Klanten met Premium-ondersteuning krijgen een SLA-overeenkomst met veel snellere responstijden en 24/7 noodhulp. U weet immers nooit wanneer u hulp nodig heeft.

Waarom het belangrijk is

Ondersteuning moet zijn naam eer aan doen. Bij onze methodiek ligt de nadruk op het begrijpen van uw doelen, behoeften en uitdagingen, zodat we u aangepaste ondersteuning kunnen bieden die voor u werkt. Om er zeker van te zijn dat ons ondersteuningsaanbod inderdaad aan uw behoeften voldoet, voeren we per case tevredenheidsenquêtes uit, aan de hand waarvan we kunnen nagaan of onze ondersteuning voldoende is.

WINNAAR - 2017 INNOVATIE IN DE TRANSFORMATIE VAN ONDERSTEUNENDE DIENSTEN