Ondersteuning

Een nieuwe aanpak

Elk technologiebedrijf biedt een zekere mate van ondersteuning en helpt u wanneer een systeem problemen ondervindt. Hoewel Imprivata altijd beschikbaar is bij technische problemen, vinden we dat ondersteuning veel verder moet gaan dan alleen reparaties. Wij zijn uw strategische partner en helpen u best practices toe te passen en processen te stroomlijnen.

Zie onze ondersteuning als brandstof voor uw organisatie.

Ondersteuning op elk niveau

Imprivata biedt bekroonde oplossingen met deskundige klantenservice die zowel responsief als proactief is:

  • Resources die altijd beschikbaar zijn: Met één klik heeft u toegang tot ons online ondersteuningscentrum voor tools, blogposts, software-uitbreidingen en meer dan 2000 artikelen. Ons doel is u te helpen een geoptimaliseerde situatie te bereiken, en het ondersteuningscentrum constant te verbeteren om uw belangen te dienen .
  • Casemanagement: U kunt bij ons ondersteuningscentrum een ondersteuningsaanvraag indienen, updates van engineers bekijken en uw gesloten cases zien. Door inzicht te krijgen in uw ondersteuningsgeschiedenis kunt u trends, potentiële probleemlocaties en gebieden voor optimalisatie ontdekken.
  • Oplossingsservices: Ons zeer bekwame team voor technische ondersteuning biedt responsservices die u snel weer op weg helpen.

U kunt kiezen

Voor klanten die een maximale waarde op hun investering in Imprivata-producten willen, bieden we twee gespecialiseerde ondersteuningsprogramma's die verder gaan dan wat wordt aangeboden in het standaardondersteuningsplan: Premium en Premium Plus.

Klanten met Premium-ondersteuning krijgen een SLA-overeenkomst met veel snellere responstijden en 24/7 noodhulp. U weet immers nooit wanneer u hulp nodig heeft.

Klanten met Premium Plus krijgen een gepersonaliseerde relatie met een Technical Account Manager. Deze manager fungeert als een enkel en vertrouwd contactpunt voor serviceverlening, beheert uw implementatie voor u en voert maandelijkse ondersteuningsactiviteiten en servicereviews uit. Daarnaast krijgen Premium Plus-klanten een vergoeding voor prepaiddiensten die zij naar eigen goeddunken kunnen gebruiken. 

Informatieblad voor Premium Plus bekijken

Waarom het belangrijk is

Ondersteuning moet zijn naam eer aan doen. Bij onze methodiek ligt de nadruk op het begrijpen van uw doelen, behoeften en uitdagingen, zodat we u aangepaste ondersteuning kunnen bieden die voor u werkt.

Bovendien weten we dat elke omgeving uniek is en specifieke workflowvereisten heeft. Daarom stemt ons klantenserviceteam de ondersteuning af op de specifieke behoeften voor uw omgeving en workflow om snel de problemen op te lossen die uw team kan tegenkomen.