Customer Advocacy

Customer Success Management in de gezondheidszorg

Customer Success Management in een oogopslag

Imprivata waardeert onze klanten in de gezondheidszorg en gelooft dat een nauwe samenwerking hen kan positioneren voor succes. Ons Healthcare Customer Success Program biedt klanten een doorlopend aanspreekpunt voor tools en resources die nodig zijn voor een geslaagde implementatie, geslaagd productgebruik en rendement op investeringen. Samen werken we aan uw doelstellingen en maken we een snelle, veilige en efficiëntere klinische toegang, communicatie en samenwerking voor uw zorginstelling mogelijk.

Customer Succes Management met Imprivata nader bekeken

Imprivata heeft een team van Customer Success Managers (CSM's) die proactief de ingebruikname van oplossingen op locatie bij onze klanten volgen, klanten een stem te geven bij alle activiteiten en de productontwikkeling van Imprivata, en best practices vaststellen op basis van onze ervaringen met meer dan duizend klanten.

  • Onze CSM's worden speciaal aan specifieke klanten toegewezen om positieve resultaten te genereren door:
  • Met behulp van interne hulpmiddelen de ingebruikname op klantlocaties te volgen
  • Samen te werken met teams bij de klant om gestelde doelen en tijdlijnen te begrijpen en te helpen stimuleren
  • Te fungeren als de liaison om op het juiste moment de juiste middelen in te zetten
  • Te informeren over aankomende evenementen, productreleases en mogelijkheden om samen te werken met Imprivata en andere klanten
  • Klanten te adviseren over best practices en bewezen successtrategieën
  • Klinische resources in te zetten om het beste proces en de beste workflow voor patiëntenzorg te garanderen

Op een bredere schaal is het Customer Success-team verantwoordelijk voor het verzamelen van feedback van alle klanten. Bovendien is het de taak van dit team om Imprivata te helpen bij het toepassen van datgene wat we hebben geleerd voor een voortdurende verbetering van de klantervaring. Dit wordt bereikt door middel van:

  • Klanttevredenheidsonderzoeken
  • Gebruikersgroepen
  • Virtuele WebEx-bijeenkomsten en -webinars

Het succes van de klant is ingebed in het DNA van Imprivata en ons CSM-team streeft naar positieve klantresultaten en het leveren van een uitzonderlijke klantervaring bij het werken met Imprivata.

Klaar om onze samenwerking te verstevigen?

We zijn altijd op zoek naar feedback van u, en we willen een sterkere relatie met onze klanten opbouwen. Imprivata heeft kennis van veranderende federale en nationale regelgeving en begrijpt de complexiteit van klinische workflows die toegankelijk moeten blijven, zonder in te leveren op veiligheid. Neem contact op als u meer wilt weten over de veranderingen die we in de zorgsector zien of als u meer wilt weten over best practices om uw investering in Imprivata volledig te benutten.

E-mail ons op: [email protected]