Succesverhalen van klanten

Wat wij doen

Wij streven ernaar alle klanten een hoogwaardige Imprivata-ervaring te bieden, zodat ze ons altijd trouw blijven.

We willen u op een proactieve manier helpen bij de transformatie van uw huidige situatie naar een optimale toestand. Hoe zorgt u dat nieuwe technologie snel door de eindgebruiker wordt geaccepteerd? Hoe is het gebruiksgemak voor de eindgebruiker te verhogen? Hoe kunt u uw doelstellingen voor beveiliging en compliance halen? Hoe kunt u succesvol blijven terwijl uw organisatie steeds verder groeit? Is er een methode voor risicoanalyse die leidt tot een betere bedrijfsvoering? Hoe zijn oorzaken van problemen snel te vinden en te verhelpen?

Imprivata weet de antwoorden op deze vragen. En die willen we graag met onze klanten delen.

Hoe wij dit doen

We brengen onze collectieve expertise in bij elke interactie met een klant en we betrekken IT en de klinische afdeling blijvend bij het configureren en implementeren van de oplossing.

We stellen ons er niet mee tevreden een snelle installatie en uitrol te verzorgen en vervolgens te besparen op de support.

Tijdens de invoering van nieuwe technologie blijven onze klanten succesvol en groeien ze gewoon verder dankzij onze beproefde methoden, uitgebreide professionele services en uitstekende klantensupport. Van workflowanalyse en implementatie tot platformupgrades en functiespecifieke trainingen: Imprivata staat altijd voor u klaar.

Waarom dit van belang is

Wij beschouwen de verkoop van onze producten niet als een eindpunt, maar als het begin van een vruchtbare samenwerking. De klantervaring staat centraal.

Lees de succesverhalen van onze klanten.