Succesverhalen van klanten

Wat we doen

 

Imprivata heeft als doel om een kenmerkende ervaring te leveren, gebaseerd op het bieden van waarde door positieve resultaten. Op deze manier willen we zorgen dat klanten altijd bij ons blijven: bij Imprivata komen klanten altijd op de eerste plaats.

We zetten ons in voor het succes van onze klanten. Dit is de belofte van ons merk, en we hebben hiervoor erkenning ontvangen.

We willen u vanaf het begin op een proactieve manier begeleiden in het traject naar een geoptimaliseerde stand van zaken. Hoe zorgt u ervoor dat eindgebruikers nieuwe technologie snel willen en kunnen toepassen? Hoe kunt u workflows verbeteren en de productiviteit van eindgebruikers verhogen? Hoe kunt u uw doelstellingen op het gebied van beveiliging en compliance realiseren? Hoe kunt u succes behalen, zelfs terwijl de organisatie groeit? Is er een manier om risico's in te schatten om zo een sterkere bedrijfsvoering te realiseren? Hoe kunt u problemen snel analyseren en oplossen? Hoe zorgt u ervoor dat uw programma rendement oplevert?

Imprivata heeft de antwoorden en we zullen ervoor zorgen dat u die ook heeft.

Hoe we het doen

 

Het leveren van kwaliteitsproducten die tegemoet komen aan de behoeften van onze klanten voor veilige en gemakkelijke authenticatie, is slechts een deel van het proces waarmee we u als klant van succes willen voorzien.

Door inzicht te krijgen in de problemen waarmee onze klanten te maken hebben, kunnen we onze klanten adviseren over best practices voor het leveren van een veilige, efficiënte en schaalbare zorgverlening die aan de regelgeving voldoet. Bij elke interactie met onze klanten benutten we onze gezamenlijke kennis door het afstemmen van IT en klinische procedures op de configuratie en implementatie van oplossingen.

We zijn niet tevreden met een snelle installatie en uitrol, gevolgd door junior klantenondersteuning. Ons streven is om onze klanten van echt rendement op investeringen te voorzien. Voor artsen betekent dit gestroomlijnde klinische workflows, efficiëntie en eenvoud. Voor IT betekent dit een lagere overhead, minder helpdeskgesprekken en gestroomlijnde processen. En zorginstellingen profiteren als geheel van een toename van de productiviteit, tijdwinst en financiële besparingen.

Onze klanten gedijen en groeien tijdens de acceptatiecyclus dankzij bewezen methodologieën, brede professionele services, proactieve initiatieven voor klantsucces en een uitstekende klantenondersteuning. Dit alles hebben we geperfectioneerd tijdens onze duizenden implementaties bij evenzoveel gezondheidssystemen.

We zijn er altijd voor onze klanten.

Waarom het belangrijk is

 

De aankoop van een van onze innovatieve producten is nog maar het begin. We zien het als de start van een partnerschap en een mooie relatie die met de tijd verder zal groeien en sterker zal worden.  De ervaring die u met Imprivata heeft via deze samenwerking betekent alles voor ons. Zo zorgen we ervoor dat u slaagt.

Bekijk alle succesverhalen van onze klanten.